مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

چرا شما می بایست از Kotlin برای توسعه و طراحی اپلیکیشن در مشهد گسترش اندروید به کار گیری نمائید
گسترش‌دهندگان OpenJDK استارت به لبریز کردن رخنه‌ با جاوا 8 کرده‌اند، البته اندروید از کل خصوصیت‌های جاوا8 استعمال نمی‌نماید. بسط‌دهندگان هنوز از ورژن‌های دیرین‌خیس جاوا، یعنی جاوا 6 و 7 به کارگیری می‌نمایند و قصد ندارد توسعه و گسترش چندانی در آجل نماید. این جایی میباشد که Kotlin می آید؛ این گویش نسبتا تازه و منبع گشوده (open source) مبتنی بر ماشین مجازی جاوا (JVM)، با مهندسان اپلیکیشن اندروید روبه‌رو میباشد.

لهجه‌های JVM دیگری وجود دارا‌هستند که شما میتوانید تلاش فرمائید از آن ها در اندروید به کارگیری فرمایید، البته کاتلین یکپارچگی را با Android Studio ارائه میدهد.

به همین دلایل میباشد که فعلا فرصت آغاز به کارگیری از این لهجه امروزی، بغرنج و کاربردی برای پروژه‌های توسعه و گسترش اندروید است.

ایراد استعمال از جاوا چیست؟

شما احتمالا یک‌سری سال از جاوا به کارگیری کرده‌اید (شاید ده سال‌ها)، بدین ترتیب با آن بسیار آشنا می باشید. شما کناره کناره گویش را می شناسید، و همینطور مفاد مستند نشده‌ای وجود دارااست که تنها جاواکاران سابق با سال‌ها تجربیات با آن ها مواجه گردیده‌اند.

براین اساس هنگامی لهجه جدیدی می آید و دیگر افراد به شما می گویند که به آن سوئیچ فرمائید، احتمالا شک و تردید خواهید داشت. اکثر عموم این‌سیرتکامل می‌باشند، به ویژه عده ای که سال‌های متعددی با جاوا فعالیت کرده و ارتباط صمیمانه‌ای با آن داشته‌اند.

شاید در بالا عشق و علاقه‌ای به سوئیچ کردن از جاوا به گویش دیگری را نداشته باشید، ولی هنگامی عمل با کاتلین را آغاز نمایید متوجه تصویر گرانقدر‌‌تری خواهید شد، و نگرش و ذهن‌تان در ارتباط با آن تغییر‌و تحول خواهد کرد. در اینجا چندین ادله را برای شما می آورم:

جاوا دیرین میباشد... خیلی دیرین

جاوا یکی‌از گویش‌های قابل به کارگیری میباشد که به روزگار‌های خیلی قبلی بازمی‌خواهد شد. البته امروزه زمانی از جاوا در اندروید استعمال میکنیم، حتی از مواقعی مثل لامبداها و استریم‌ها حمایت نمی‌نماید.

بعضی شیوه های فرد ثالث برای حل بعضی از این خصوصیت‌ها با به کارگیری از ابزارهایی مثل RetroLambda، Streams backport و ThreeTenABP وجود داراست، ولی به کارگیری از آنان عذاب‌آور میباشد.

Android Nougat مبادرت جدیی را برای پناه از برخی خصوصیت‌های جاوا8 با به کار گیری از کامپایلر Jack ساخته میباشد، البته بخش اعظمی از آنها صرفا در صورتیکه قابل به کار گیری میباشند که شما minSdkVersion 24 را غرض قرار دهید؛ کاری که شما نباید اجرا دهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:38

این نوشته‌علمی علامت می دهد که چطور Gitfred ساخته طراحی اپلیکیشن در مشهد شد. کتابخانه‌ای که تجارب‌ای مثل گیت را برای ذخیره‌سازی محتوا در جاوااسکریپت ارائه میدهد. این مقاله برخی ایده‌های پشت پرده Gitfred را معرفی می‌نماید.


معرفی

Git بسیار دوست‌داشتنی میباشد و هیجان عمل با آن خیلی بیشتر از SVN میباشد. Git یک قطعه فوق‌العاده قابل انعطاف‌افزاری میباشد که منجر میشود تایپ کردن کد بی آلایش‌خیس خواهد شد. احتمالا اکثر عموم نمی‌دانند که چقدر معاش ما به خیال این ابزار آسوده شود.

جهت یادگیری گیت می توانید یادگرفتن git از صفر را در وب سایت تاپ لرن ملاحظه کنید .

اینجانب (Krasimir Tsonev) دو ماه را برای تشکیل داد اینترنت‌سایتی صرف کردم و یک کدام از مشکلاتی که با آن مواجه بودم مدیر داده‌ها و جابجایی به back-end بود. این وبسایت این اذن را به ما میدهد تا این تجربیات تعاملی را در جایی که کد را در مرورگر می‌نویسیم داشته باشیم و بلافاصله میبینیم که عمل می‌نماید. کلیه این مورد ها بهتر میباشد. با این وجود نقص‌ اینجانب با آنان عدم تاریخچه تغییرات میباشد. به ویژه زمانی راجع‌به تایپ کردن فنی حرف میکنیم. اینجانب می خواهم مثال‌ای را بسازم و به خواننده نماد دهم چه‌گونه از روش آن گسترش می کنیم. و گیت به طور کامل برای این ایده مطلوب میباشد. فکر کنید چه‌طور در حالا تایپ کردن کد، کامیت‌ها را ساخت و ساز میکنیم و بعد این کامیت‌ها چه‌طور بخشی از تمام Story می گردند. این چیزی میباشد که سایتی که اینجانب بر روی آن شغل می کردم درخصوص آن میباشد.

این مساله جذاب میباشد ولی برای تولید آن همیشه بایستی هر تغییر و تحول را در مقر داده ذخیره کنم. این یعنی ترازو همیشگی درخواست‌ها برای API. اینگونه نرم‌افزار‌هایی ممکن میباشد از نگاه جابجایی داده و ذخیره‌سازی حقیقتا گران باشند.

براین اساس اینجانب تصمیم گرفتم خلل را با نحوه‌ای شبیه حل کنم و وب سایت را با گیت پیاده سازی کنم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:28

Upwork و Freelancer  هر دو دارنده خدمت‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد بدون پول و پرداختی می باشند .  در Upwork (یوزرها در شرایط خدمت بدون‌پول) در هر ماه ۶۰ امتیاز را ارائه می دهد . این امتیاز اثبات  برای ارسال سفارش به شغل ، مخاطب را خسته می نماید . با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار مقدار پیش فرض آن به ۷۰ امتیاز ارتقاء مییابد . در خدمت غیر بدون‌پول آن همینطور می‌توانید پیشنهادات رقیبان خویش را مشاهده کنید .‏ Upwork ۱۰ درصد از مبلغ تفاهم نامه را برمی دارااست (درصورتی که شما از اسکرین شات مانیتور برای ردیابی فریلنسر به کار گیری نمایید  ، میتوانید از پرداخت این مبلغ اجتناب فرمائید ) نحوه های پرداخت با نحوه های برداشت مختلف میباشد . Upwork تعداد بالایی آزمایش های مهارت را مجانی آماده نموده است . پیمانکاران قادر است حاصل این آزمایش ها را برای نماد دادن تخصص هایشان بر روی پروفایل خویش قرار دهند .Freelancer  دارنده طیف وسیعی از خدمت‌های غیر مجانی از صفر تا صد و ۱۹۹٫۹۵ دلار در ماه میباشد . اما خلال این از درآمد یوزرها در هر پروژه نیز پاره ای را برداشت می‌نماید . این مجموعه ۵ دلار یا این که بیشتر را برای آزمایش های مهارت اخذ می نماید .


دسترسی به مشاغل عالی

Upwork و Freelancer هردو کارهایی با طیف متنوع  تیم‌بندی میزان دارایی‌ای همانند ساعتی و مبلغ اثبات و تفاهم نامه ارائه میدهند . تجربیات اینجانب علامت میدهد که Upwork زمان های شغلی ساعتی بیشتری از Freelancer منتشر می‌نماید . اینجانب یک سری گفتمان در اینترنت پیدا کردم که می‌گفتند پروژه های کلاهبرداری بر روی Freelancer منتشر می‌شود . اینجانب این را هم آموختم بر روی Upwork یافت کردن عمل  در مقایسه با Freelancer شل خیس است زیرا ابزار و سیاست‌های بهتری را برای این حادثه پدید آورده میباشد .

معاملات مبلغی

Upwork و Freelancer از طریق های متنوعی برای پرداخت و اخذ منابع مالی از روش وب سایت پناه می نمایند  . شما می‌توانید اکانت مالی خودتان را که میتواند مشتمل بر credit cards, PayPal, Skrill, Payoneer card و اکانت بانکی باشد را به اکانت فریلنسری خویش (به عبارتی پروفایل شما در وبسایت) متصل کرده و تبادل مالی ایفا دهید . این بازارها به کار گیری از  debit cards های Payoneer  را نیز مهیا می نماید . هزینه معاملات ممکن میباشد مختلف باشد ، با مراجعه به‌این صفحه ها (Upwork و Freelancer) می‌توانید مخارج جابجایی را ببینید . هر دو تارنما درخصوص هواخواهی از پرداخت ها دورازشوخی میباشند . شما می‌توانید از پرداخت‌های : پیش پرداخت ، ودیعه و سیستم پرداخت ساعتی استعمال فرمایید و از این مکانیزم پرداختی امن لذت ببرید. این وبسایت‌ها دو نوع فعالیت بها اثبات و پروژه های ساعتی را ارائه می‌دهند .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:31

یک کدام از شایسته ترین قاب ورک های جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن در مشهد برای یادگیری ماشین قاب ورک TensorFlow.Js است که یک کادر ورک متن گشوده میباشد و به شما این اذن را میدهد که نرم افزار های خویش را به راحتی در مرورگر انجام نمایید، این قاب ورک در واقع جانشین کادر ورک معروف Deeplea.js  است که امروزه دیگر هواخواهی نمیشود. تنسور فلو بخش اعظمی از خصوصیت های دیپ لرن را بهبود داده میباشد و به شما این اذن را می‌دهد تا تجارب ای فوق العاده را در اجرای اپلیکیشن های یادگیری ماشین بر روی مرورگر داشته باشید، به همین انگیزه میباشد که امروزه جزو دوست داستنی ترین قاب ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میباشد. با به کار گیری از این کادر ورک شما می‌توانید از API های متعدد چند کاربردی و بصری برای فراگیری ماشین استعمال فرمایید، ضمن این قابلیت و امکان تعریف و تمجید سبک ها در‌این قاب ورک نیز وجود داراست که کلیه این مفاد سبب تبدیل شدن این قاب ورک به یکی‌از شایسته ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین می‌گردد. شاید برای شما جذاب باشد که بدانید این کادر ورک از WEBGL و Node.js نیز مدد می نماید. درصورتی که شما سبک های یادگرفتن چشم ای را دارا میباشید، می‌توانید این سبک ها را وارد مرورگر خویش فرمائید که‌این شغل از روش قاب ورک تنسور ممکن میباشد، ضمن این شما می‌توانید سبک های خویش را سوای شکاف مرورگر مجدد فراگیری دهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 13:39

جنس فعلی سازندگان تازه و توسعه یافته اینترنت‌وبسایت طراحی اپلیکیشن در مشهد بسیار اثرگذار می‌باشند. این کالا طراحان و استخراج و امور را به صورت یکسان برای ساخت‌و‌ساز اینترنت‌وب سایت، فارغ از گسترش‌دهنده کار کشته می‌سازد.

ممکن میباشد شما سال‌ها به تشکیل داد اینترنت‌وبسایت سرگرم باشید یا این که در‌این عمل نو‌عمل باشید. در هر شکل، سفارش‌های ما در کاوش برای تولیدکننده اینترنت‌وب سایت یا این که برگه برای شما اثرگذار خواهد بود و انعطاف‌پذیر، کارآمد، به کارگیری راحت، و متناسب با نیازهای شما خواهد بود.

Elementor .1

 

Elementor برای سازندگان وردپرس میباشد. این تولیدکننده اینترنت‌وبسایت وردپرس اینک بیش تر از 2 میلیون نصب فعال در سراسر عالم داراست. به ویژه در انگلستان، اروپا و آمریکا دوست داستنی میباشد.

دلایل متعد محبوبیت Elementor را می‌قدرت در یک کلمه و واژه خلاصه کرد: کوشش. هر عنصر پیاده سازی به طور کامل قابل تهیه و تنظیم میباشد؛ هیچ کدی لازم وجود ندارد.

از دردسرهای عمل با محدودیت‌های تم خداحافظی نمایید. شغل با پنل پیاده سازی Elementor بسیار سحرآمیز میباشد. در اینجا مورد‌های نقطه پايان‌ناپذیری وجود دارااست. هدرها و فوترهای خویش را پیاده سازی نمائید، محتوای داینامیک ساخت‌و‌ساز نمایید، یک بلاگ خرد به یاروهمدم بایگانی پیاده سازی نمائید، فیلدهای سفارشی وردپرس را صحیح فرمائید و بخش اعظمی شغل های دیگر.

2. Mobirise Website Builder

 

یک کدام از مزایای تولیدکننده اینترنت‌وبسایت آفلاین این میباشد که می توانید از آن به هر نحوی که میخواهید استعمال نمائید. شما به هیچ پلت‌هیبت خاصی متصل نیستید و می توانید وب سایت خویش را در هر جا میزبانی (هاستینگ) نمایید.

Mobirise یک ابزار تشکیل داد اینترنت‌تارنما میباشد. از آن جا که هر چیزی با کشیدن و ول کردن شغل می‌نماید، یک ابزار شگفت‌انگیز میباشد که شغل با آن معمولی میباشد. تارنما شما 100% برای شغل با تلفن همراه فراهم میباشد و بسیار سریع هست. شما می توانید از قاب‌ورک Google AMP/Bootstrap 4 برای آن تشکر نمایید.

هیچ کدی موردنیاز وجود ندارد و بخش اعظمی ابزارهای پیاده سازی برای فعالیت با آن، برای مثال بیش تر از 1500 بلوک و پوسته حرفه ای و به کار گیری از آیکون‌ها، فونت‌ها و تصاویر بدون پول برای شما مهیا میباشد.

Mobirise برای به کار گیری تجاری و فردی مجانی بوده و بیش تر از 1.5 میلیون تارنما با این تولید کننده آفلاین تاسیس شده است.

3. Portfoliobox

 

شما می توانید هر اینترنت‌سایتی را با Portfoliobox بسازید (مبنی بر تم وجود ندارد) ولی این خالق اینترنت‌وبسایت حقیقتا مواقعی را که هنگام تولید اینترنت‌وب سایت‌های مثال فعالیت استعمال می‌گردد را نشانه میدهد.

این تعجب‌آور وجود ندارد، زیرا به وسیله عکاسان، هنرمندان و دیگر متخصصان خلق کننده تاسیس شده است. فعالیت با آن بسیار آسوده میباشد و هر کسی می تواند یک اینترنت‌وبسایت دیدنی و ماهر را در پهنا یکسری ساعت بسازد.

برای آن سه طرح در دسترس می‌باشند. طرح بدون پول (Free plan) مشمول میزبانی 10 کاغذ، 10 کالا و 30 تصویر میباشد. برای تارنما‌های مثال شغل خرد و میانگین، یا این که برای یادگیری بیشتر Portfoliobox گذشته تا آن را به طرح Pro (Pro plan) ارتقا دهید، با میزبانی تعداد صفحه های، محصول ها و پست‌های وب لاگ نامحدود و 1000 تصویر ایده‌آل میباشد.

طرح دانشجو (Student Plan) بدون پول میباشد و تمامی چیز به جز دامنه را در Pro plan نمایان می‌سازد. گروه بی نقص Portfoliobox از پوسته‌ها با هر مورد از طرح‌ها همپا میباشد.

4. WP Page Builder

 

WP Page Builder دارنده رابط کاربری امروزی و دلپذیر، در دست گرفتن بدون نقص پیاده سازی، ارکان هنری و تشکیل داد اینترنت‌وب سایت frontend در طی حقیقی وواقعی می باشد. هر چیزی با کشیدن و آزادکردن شکل می‌پذیرد، نیازی به مهارت‌های پیاده سازی و گسترش وجود ندارد و با تم‌های شما سازگار میباشد.

هر کاغذ‌ای که فراهم می کنید 100% ریسپانسیو و مهیا برای گوشی میباشد، و می توانید بلوک‌های پیاده سازی را برای به کارگیری‌های بعدی ذخیره نمایید.

5. 8b Website Builder

 

8b Website Builder یک مارک نو میباشد، دارنده رابط کاربری منزه، جالب و امروزی میباشد که فعالیت با آن فوق‌العاده بی آلایش میباشد و می توانید اینترنت‌تارنما‌های خویش را از دسکتاپ یا این که از هر دستگاه موبایلی تولید نمائید. 8b builder مطابق Google Amp میباشد، بدین ترتیب اینترنت‌وب سایت شما می تواند فوق‌العاده سریع و 100% تلفن همراه‌پسند باشد.

6. Quix – Joomla Page Builder

 

Quix او‌لین خالق کاغذ جوملای بصری و ریسپانسیو و خالق تم در بازار میباشد. از Quix برای در دست گرفتن هر کامپوننت جوملا، برای پیاده سازی هدرها و فوترها، تولید هیبت‌ها و اکثری مورد ها دیگر به کارگیری فرمائید. آنالیز seo در طول حقیقی و واقعی در Quix تاسیس شده است، تحت عنوان با صرفه‌سازی تصویر برای یقین از لود و مرتبه‌بندی سریع ورقه میباشد.

مجموع شغل شما بر روی front end اعمال می شود و مشتمل بر تعیین خوب از فونت‌ها، آیکون‌ها، طرح‌بندی‌ها و بلوک‌های پیاده سازی هست. با Quix در پول و فرصت خویش صرفه‌جویی نمایید.

سه نکته کلیدی برای ایجاد کرد اینترنت‌تارنما پیروز:

تارنما خویش را به طور ریسپانسیو برای گوشی بسازید

پیش از این ساخت وب سایت ریسپانسیو صرفا یک پیشنهاد بود، ولی امروزه اکثر خریداران از روش موبایل خرید می‌نمایند. اکثر آن ها از موبایل‌های هوشمنداشان برای مقایسه بها‌ها به کار گیری می‌نمایند.

مطمئن گردید که جزئیات تماس خویش را در مکانی که به راحتی یافت می شود قرار داده‌اید

اشخاص ممکن میباشد بخواهند با شما یا این که تجارت شما تماس بگیرند. بدین ترتیب، شما می بایست داده ها تماس خویش را در بالای شیت، یا این که هر جایی که به راحتی چشم می‌گردد قرار دهید. در صورتی حساب‌های کانال اجتماعی دارید، در هدرها و فوترها لینک و پیوند به آنان‌را قرار دهید.

بار گذاری کاغذ خویش را سریع نمائید

خریداری که درگیر بوده و وقت نادر داراست، برای بار گذاری کاغذ نادر طاقت میباشد. یا این که سایتی که دارنده چیزهای تعجب آور میباشد، یا این که دارنده مورد ها خطا میباشد، یا این که هیچ کاری را ایفا نمی‌دهد، بسیار خسته‌کننده میباشد. اکثر خریداران صفحه ها این چنینی یا این که صفحه ها نماید را تحمل نخواهند کرد. به احتمال زیاد آنان وب سایت حریف را دنبال خواهند کرد و هیچ زمان دیگر به وبسایت شما گشوده نخواهند گشت.

مطمئن گردید که تارنما خویش را آپ دیت نگه میدارید. فیلم‌ها و عکس‌ها بایستی برای دانلود سریع با صرفه‌سازی شوند. یقین نتیجه ها نمایید که از هاستی به کارگیری می کنید که می تواند تقاضای پهنای باند وب سایت شما‌را به اندازه کافی مدیر نماید.

توده‌بندی

جستن آفریننده اینترنت‌وبسایت مطلوب که آحاد نیازهای شمارا برآورده سازد، اکثر زمان ها قادر است بحران‌برانگیز باشد، به دلیل آنکه تعیین‌های متعددی وجود داراست. کشف کردن یک آیتم مطلوب قادر است به ویژه برای طراحان اینترنت جدید‌فعالیت طاقت فرسا باشد. طراحان تازه کار ممکن میباشد مدام ندانند که چه کاری را می بایست اعمال دهند.

غرض ابزار ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت این میباشد که به شما یاری دهد تا در مسیر صحیح قرار گیرید. امید خواهیم داشت که توانسته باشیم گزینش یک خالق اینترنت باکیفت که آحاد نیازهای‌تان را برآورده نماید را برای شما آسوده کرده باشیم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 99 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 14:02

میدانید چه چیزی حقیقتا اندوه انگیز میباشد؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد یک لایسنس نامشخص. فرض فرمائید خطایی را به عنوان " این اپلیکیشن پایین GPL جواز اخذ نموده است" اخذ فرمائید سوای آن که هیچ سیرتکامل توضیح مازاد را اخذ نمایید. کدام ورژن از GPl؟ آیا میتوانم مورد ای را تعیین کنم؟ برای بخش های سوای کد در پروژه های متن گشوده اخذ اخطار "پایین جواز Creative Commons  جواز گرفته میباشد " می‌تواند بسیار بدتر باشد، ولی روی هم رفته اینجانب لایسنس Creative Commons را در حفظ پروژه های متن گشوده دوست دارم، البته در این باره مجوزها و لایسنس های متفاوت با حق و حقوق و دستمزد مختلفی وجود داراست. اینجانب به‌این جواز عشق و علاقه دارم البته برای حفظ از پروژه های متن گشوده خویش به طبع در هنگام استعمال از آن همت می‌کنم معلوم کنم که کدام ورژن و لایسنس را گزینه به کار گیری قرار داده ام تا به طور بدیهی یوزرها بتوانند آن را مشاهده نمایند. به این ترتیب پروژه متن گشوده اینجانب مشمول یک متن بدون نقص درباره لایسنس میباشد سوای آنکه متنی درباره بقیه فولدر ها در آن وجود داشته باشد.

نوع دیگری از مجوزها که مرتبط با این نصیب می باشند مجوزهای OSI هستند، این وسوسه انگیز میباشد که جواز جدیدی به وجود بیاید که دقیقا آن چیزی که شما میخواهید را برای مخاطب در حفظ از پروژه های متن گشوده ذکر نماید سوای آن که شما نیاز داشته باشید آن را اعمال فرمائید. آیا عموم با به کارگیری از پروژه های شما این مورد را به خیر ادراک می نمایند؟

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:09

برای پروژه کراس استیچ، شیت را تقسیم بندی طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌کنید و اواسط آن را پیدا میکنید تا بتوانید به راحتی آغاز به اجرا پروژه کراس استیچ خویش فرمائید. برای اپ نویسی نیز شما می بایست قسمت مهم و خصوصیت های اصلی پروژه خویش را پیدا کرده و راه‌حل خویش را براساس آنان بسازید. برای مثال برای ساختن یک تارنما آغاز پیش از آن که درباره رابط کاربری و پیاده سازی نگرانی داشته باشید شما می بایست مبادرت به تشکیل داد بک اند وبسایت نمائید.

عمل خویش را به طور سیستماتیک ایفا دهید و همت نکنید که به طور تصادفی پروژه کراس استیچ و یا این که اپ نویسی خویش را پیش ببرید، چرا‌که عمل کردن به طور تصادفی خطاها متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز می نماید. برای عمل خویش طرح ریزی نمایید و در نرم‌افزار نویسی همت نمایید که خصوصیات را به طور تروتمیز گردیده جلو ببرید خیر این که به طور مداوم به خصوصیت های جلوتر و یا این که عقب خیس پریدن نمائید.

به طور آراسته و فارغ از خستگی فعالیت نمائید، در‌صورتی‌که اصول عمل پروژه کراس استیچ و یا این که اپ نویسی خویش را به طور مداوم رعایت نمایید و از تکنیک های قابل قبولی به کار گیری نمائید این فعالیت منجر دوری از هدر رفتن وقت و انرژی شما شود. در کراس استیچ این فعالیت شما‌را از استعمال بیشتراز حد از مواد نخستین گشوده میدارد و در فیض صرفه اقتصادی فراوانی را برای شما دارااست. در نرم افزار نویسی این شغل سبب می گردد تا شما هزینه وقتی و خاطر متعددی را برای نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای خویش نداشته باشید و در سود پروژه شما تر و تمیز خیس می گردد و به همین ترتیب شما فرصت کمتری را برای رفع انواع پروژه خویش نیاز خواهید داشت.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:44

در‌صورتی‌که شما شم می‌کنید که طرحی که ساخته‌اید طراحی اپلیکیشن در مشهد نیاز به بعضا خصوصیت های نو دارااست البته مطمئن نیستید آن‌ها را بسازید البته با عبارت موقت آنها‌را آرم گذاری فرمایید. شما ممکن میباشد در آتی کشف فرمائید که‌این خصوصیت های تازه اثرگذار نیستند و یا این که بعضی از آن ها موءثر و بعضا دیگر موءثر نیستند، به این ترتیب شما می‌توانید در به روزرسانی آینده خویش آنها که موثر نیستند را حذف کرده و عبارت موقت را از روی آنهایی که اثرگذار می باشند حذف فرمایید.

حذف مشخصات
اساسی وجود ندارد که شما تحت عنوان آفریننده یک جانور و یا این که اپ چقدر عاقل باشید، ممکن میباشد در آتی متوجه گردید که یک خصوصیت برای api شما کاربردی ندارد، در اینگونه قوانینی حذف کردن این خصوصیت از api مشکلی ندارد، برای مثال فرض فرمایید که یک مارمولک دارید و قصد دارید که آن را تبدیل به یک مار قشنگ فرمایید، در اینگونه قوانینی حذف کردن پاها از این مارمولک هیچ اشکالی برای شما نخواهد داشت.

روی هم رفته دو عامل برای حذف کردن خصوصیات وجود دارااست، اولا شما ممکن میباشد کشف کرده باشید که یک خصوصیت بد میباشد که‌این شغل ممکن میباشد از روش بازخوردهای کاربرانی که از api شما به کارگیری می نمایند باشد و یا ممکن میباشد علم خویش شما پرورش کرد‌ه باشد. استدلال دوم این میباشد که قابلیت و امکان داراست که‌این خصوصیت در صدر با بقیه خصوصیت های api شما سازگار باشد ولی در گذر مجال سازش خویش را از دست دهد.

به صورت شبیه کتابخانه استاندارد پایتون برای پاسخگویی به تغییراتی که در‌این گویش نرم‌افزار نویسی به وجود میاید برخی از مشخصات را حذف می نماید، قفل asyncio را در حیث بگیرید، از وقتی که await تحت عنوان یک کلمه و واژه کلیدی به آن اضافه شد‌ه‌است شرایط انتظار را دارا است:

lock = asyncio.Lock()

async def critical_section():

await lock

try:

print('holding lock')

finally:

lock.release()
البته فعلا ما async را با به کار گیری از lock ایفا میدهیم.

lock = asyncio.Lock()

async def critical_section():

async with lock:


 print('holding lock')

این مدل تازه بسیار عالی میباشد به این دلیل که بسیار کوتاه میباشد و کمتر در معرض اشتباه و ارور قرار می‌گیرد، از آن جایی که صرفا یک طریق آشکار برای اعمال این شغل می بایست وجود داشته باشد سینتکس کهن در پایتون ورژن 3.7 ضعیف گردیده است و به زودی نیز ممنوع شود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:46

در حالتی‌که شما نسخه بندی معنایی را گزینش نمائید، طراحی اپلیکیشن در مشهد این زمان تازمانیکه api شما با یک آپ تو دیت رسانی والا هم پا گردد به ارتفاع می انجامد، خواسته از آپ دیت رسانی والا آپ دیت رسانی از 1.x به 2.0 و یا این که از 2.x به 3.0 است. یک شیوه آهسته و اثر گذار برای حذف کردن بعضی از خصوصیت های مبنا ای این میباشد که به آن دستکم به اندازه یک نسخه مجال دهید تا یوزرها با آن کنار بیایند. اصلا کلیه خصوصیت های مبنا ای را به طور هم زمان و یکباره حذف نکنید.

شماره نسخه ها، هشدارهای مرتبط با موردها حذف گردیده، لاگ تغییرات و فراگیری آپ تو دیت رسانی با یکدیگر فعالیت می نمایند تا منجر تکامل api شما شوند سوای آنکه کد یوزرها شما که از این کتابخانه استعمال کرده اند با باخت روبرو خواهد شد. سیاست سازش پروژه های بغرنج این زیبایی را به صورت زیباتری توضیح میدهند:

" ورژن اول همواره بایستی بدون پول باشد"

هر طرحی که سوای باگ ایفا گردد می‌تواند یک ورژن جزئی از پروژه Twisted را آپدیت رسانی نماید.

به عبارت دیگر هر اپلیکیشنی که می‌تواند آزمایش های خویش را فارغ از آنکه اخطاری را از سمت Twisted اخذ نماید انجام می نماید می‌تواند سوای آنکه هیچ سیرتکامل عوارض احتمالی به جز هشدارهای بی آلایش را ساخت‌و‌ساز نماید به راحتی پروژه Twisted را آپ دیت رسانی نماید.

درحال حاضر ما گسترش دهندگان api قصد داریم که بتوانیم ضمن افزودن و حذف کردن خصوصیات به راحتی متدها را نیز اضافه و حذف کنیم. ما همینطور قادر خواهیم بود پارامترهای یک روال را نیز اضافه و نادر کنیم، ولی این عمل می‌تواند مشکلاتی را برای ما ساخت نماید که درپی درباره آن کلام خوا‌هیم کرد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 144 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:50

برای ساخت و ساز اینترنت‌تارنما شما نیاز به دسترسی به طراحی اپلیکیشن در مشهد منابع حیاتی تجارت مانند داده ها استراتژی بیزنس، سرورها، مقر داده‌ها، گذر کلمه و واژه‌ها و اسم‌های کاربری دارید. در شرایطی‌که این نوع داده ها خطا شوند، هکرها به راحتی می توانند تجارت مشتری شما‌را نابود نمایند. در عین هم اکنون، یک جراحت‌پذیری امنیتی در اینترنت‌وب سایت شما میتواند داده ها فردی استفاده کننده را در معرض فاش قرار دهد. رخنه در داده‌ها همینطور میتواند فعالیت شما‌را در یک دیده به هم زدن نابود نماید.

از این رو، مسئول در دست گرفتن و پناه از داده ها مشتری و استفاده کننده بودن یک حوزه اصلی برای همگی بسط‌دهندگان و طراحان اینترنت میباشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما در ارتباط نقش اصلی طراحان و گسترش‌دهندگان اینترنت در ارتباط با دفاع از حریم فردی مشتریان و کابران آخری کلام میکنیم. نقش خویش را به خیر و خوبی بازی نمایید و به طراح و گسترش‌دهنده وبی تبدیل ‌گردید که همگی میل دارا هستند با شما شغل نمایند. تمامی شما می توانید این را در رزومه خویش وارد فرمایید که امنیت داده ها را به صورت دورازشوخی آیتم اعتنا قرار می‌دهید.

طراحان اینترنت بایستی از مشتریان با  GDPR نگهداری نمایند

قوانین حمایت از داده ها همگانی (GDPR) در تاریخ 25 می 2018 به ثبت رسید، و قانون ها حاذق‌تری را در خصوص امان از داده‌ها مهیا کرد تا زمانه فئودالیسم دیجیتال را به پایان رسانید. تحت عنوان یک طراح یا این که پیشرفت‌دهنده اینترنت شما می بایست با GDPR آشنا گردید چون مقررات مرتبط با طرز واکنش شما با حریم محرمانه دیجیتال مشتری‌تان را مطرح می‌نماید. و در حالی که‌این قانون ها به وسیله اتحادیه اروپا گزینش میشود، بر روی خصوصیت‌های دیجیتال در سراسر عالم تأثیرگذار میباشد.

به همین ادله، طراحان و گسترش‌دهندگان می بایست به‌دنبال تشکیل داد اینترنت‌وبسایت‌ها بر طبق راه حریم فردی یا این که چهارچوب نگهداری حریم فردی باشند. حریم فردی به وسیله پیاده سازی به معنای امان از روش پیاده سازی تکنولوژی میباشد. اصل حریم فردی به وسیله پیاده سازی، که در GDPR میباشد، مشتمل بر اقداماتی نظیر رمزگذاری داده، احراز نام و نشان مخاطب، و اجرای فنی حق رضایت‌مندی میباشد.

از جمله هر اینترنت‌سایتی که از کوکی‌ها استعمال می‌نماید و داده ها را گردآوری‌آوری می‌نماید، بایستی اعلان‌های سازگار با GDPR را اکران دهد که مخاطب فرصتی برای تایید یا این که مخالفت عده‌آوری و ذخیره‌سازی داده‌های فردی را بدهد. شما همینطور می بایست سیاست حریم فردی را ارائه دهید، که فی مابین مورد ها دیگر، روش گردآوری‌آوری، ذخیره‌سازی و به کار گیری از داده‌ها را در هر اینترنت‌سایتی که می‌سازید تعریف و تمجید می‌نماید.

خط متد‌های حریم سری و اعلان‌های سازگار با GDPR، از شما، استفاده کننده پایانی و کمپانی نگهداری می‌نماید. فارغ از اینگونه اقداماتی شما در معرض جریمه هنگفت و پرونده‌هایی میشوید که می تواند خیر صرفا فن شما‌را تحت عنوان طراح یا این که گسترش‌دهنده اینترنت به خطر ‌اندازد، بلکه کاربرانی که با آن ها شغل می کنید را از دست خواهید اعطا کرد. شیوه دیگر برای تولید GDPR  در اینترنت‌وب سایت قرار دادن یک مامور جانبداری از داده‌ها (که اصولا قادر است مدیریت اینترنت، پیشرفت‌دهنده، طراح، عضوی از نیروی کار شما و غیره باشد) میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:29

الگوی استراتژی یک صفحه ارایی پترن موثر میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای مستقل کردن سیستم ها گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. Api Client ما اکنون میتواند هر نوع محتوای جدیدی را حفاظت نماید فارغ از آنکه نیاز داشته باشد تغییراتی را در آنان تولید نماید. برای این عمل کافی میباشد اینترفیس IOrder Summary Builder را با به کارگیری از هر نوع محتوایی که دارید طراحی نمائید که برای ایفا این عمل نیز نیاز دارید که به اندازه کافی عالی باشید.

یک کدام از دیگر از توسعه و گسترش هایی که ممکن میباشد در‌این مسیر برای به کار گیری از طراحی صفحه پترن ها میسر خواهد شد این میباشد که الگوی استراتژی را مجدد به عمل گیرید تا بدنه پاسخگوی نرم افزار را به یک کلاس سی شارپ تجزیه فرمائید. برای جاری ساختن این عمل کافی میباشد که یک اینترفیس به اسم “IOrder Summary Response Builder” را با هر دو ورژن XML و JSON بسازید و از این عمل خویش غایت لذت را ببرید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:53

1-      آهسته باشید، شما میتوانید این نقص‌ و باگ طراحی اپلیکیشن در مشهد را حل فرمائید.

2-      امداد بگیرید، آیا شما ذوق زده نمی گردید هنگامی که فرد دیگری خطاها نرم افزار نویسی خویش را از شما می‌پرسد؟ فرد دیگری نیز همین قدر خرسند میگردد که بتواند به شما در حل ایراد کدتان و خطایابی در جاوا اسکریپت یاری دهد. ما یحتاج وجود ندارد هر که شمارا یاری می نماید بیشتر از شما داده ها داشته باشد، فقط داشتن مشاهده کرد نو نسبت به کدهای شما می‌تواند یاری متعددی در خطایابی در جاوا اسکریپت نماید.

 


کارهایی که برای خطایابی در جاوا اسکریپت برای هرکدام از اشکال باگ ها می بایست ایفا دهید( نصیب دوم)
3-      استراحت فرمایید، در طول خستگی نمی توانید به راحتی اختلال خویش را حل نمایید، در حالتی که نمی توانید استراحت فرمایید کارایی فرمایید وقت خویش را بر روی یک پروژه دیگر و یا این که نصیب دیگری از نرم‌افزار خویش صرف نمایید.

4-      از گوگل برای خطایابی در جاوا اسکریپت امداد بگیرید، کافی میباشد ارور مربوطه را نوشته و زبانی که از آن به کارگیری میکنید را نیز آن گاه وارد فرمایید. زمانی که نتیجه ها برای شما به اکران درآمد در پی عده ای باشید که دقیقا در همین موضوع بدین ایراد و یا این که ارور برخورده اند، براین اساس پیش از آنکه بخواهید به خویش مشقت متعددی دهید کوشش نمایید از اشتباهاتی که آن ها اجرا داده اند درس بگیرید.

5-      در‌حالتی که در یک نقطه ارور دارید که خودتان مطمئن می‌باشید این ارور مرتبط با به عبارتی نقطه میباشد تلاش نمائید قسمت های بلندمرتبه کد خویش را تبدیل به قسمت های کوچکتر فرمائید، تا هنگامی این شغل را اجرا دهید که عامل ارور درین قسمت برای شما معین گردد. در‌صورتی‌که پس از جاری ساختن این فعالیت گشوده هم نتوانستید متوجه گردید که‌این ارور مرتبط با کدام قسمت است همت فرمایید کد جدیدی را برای کاری که در‌این قسمت اجرا می دهید بنویسید، گه گاه یک ارور خرد می‌تواند سبب گردد که تا دوران ها از نرم افزار نویسی خسته گردید، بدین ترتیب کارایی نمایید هنگامی که نمی توانید یک ارور را برطرف فرمایید شیوه جدیدی را برای طراحی این قسمت گزینش نمائید.

6-      داکیومنت ها را رسیدگی فرمائید، مجدد تفحص نمائید، کسی را پیدا نمائید که بتواند آن‌ها‌را به خیر برای شما توضیح دهد.

7-      از پیغام های نادرست در نرم‌افزار نویسی نترسید، آنان صرفا برای امداد به شما می باشند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:51

جاوا اسکریپت یکی‌از شایسته ترین گویش های طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار نویسی برای تارنما است که دارنده قاب ورک های قدرتمندی میباشد که در‌این مسیر شمارا یاری می نمایند، برای مثال این قاب ورک ها می شود به انگولار، Ember و Backbone اشاره نمود که به شما امداد می نمایند تا نرم افزار خویش را به طور پیاده سازی فرمائید که در مرورگرهای گوناگون خوشگل به لحاظ برسند. جاوا اسکریپت بیست سال میباشد که کار خویش را تحت عنوان یک گویش نرم‌افزار نویسی استارت نموده است و در صدر کمتر آیتم اعتنا بود، در واقع این گویش در مسیر تبدیل شدن به لهجه پیروز نرم‌افزار نویسی در موسسه ها تعالی بود.

شما میتوانید کدهای جاوا اسکریپت را در هر مرورگری اعمال فرمائید، از این لهجه هم برای کد زدن در فرانت اند و هم در بک اند استعمال می‌گردد. منابع بسیار متعددی برای یادگیری جاوا اسکریپت برای دانشجو ها وجود دارااست. یکی‌از دوستان حرفه‌ای اینجانب به اینجانب اظهار‌کرد که امروزه جاوا اسکریپت در بین عصر های نرم‌افزار نویسی از محبوبیت بسیار متعددی بهره مند است.

دوست اینجانب به اینجانب ذکر کرد که: " درصورتی که شما هر کاری را در اینترنت اجرا می دهید، صرف لحاظ از آن چه که قصد جاری ساختن آن را دارید می بایست جاوا اسکریپت را به خیر و خوبی بیاموزید."

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:21

داشتن شک و ناکامی به طور کامل اجتناب ناپذیر طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد، پرسش اساسی این میباشد که شما چه گونه می‌توانید با آنان رو به رو گردید؟ شما بایستی درین مسیر مصمم باشید و علت کافی را داشته باشید تا بتوانید تبدیل به یک بسط دهنده غالب اینترنت گردید. گسترش دهندگان اینترنت متعددی وجود دارا هستند که اکثری از آن‌ها نظم و انضباط  کافی را ندارند و به همین استدلال غالب نخواهند شد.

بیشتر آن‌ها نظم کافی را در زمان مسیر تبدیل شدن به یک گسترش دهنده اینترنت نخواهند داشت، این مورد شاید در صدر برای شما بدیهی نباشد ولی مطمئن باشید صحت دارد. همه ما خویش را با چیزهای مختلفی مشغول کرده ایم و حتی ممکن میباشد شما در طی یادگیری توسعه و گسترش دهندگی اینترنت دارنده یک عمل مجموع وقت نیز باشید.( خویش اینجانب این چنین تبدیل شدن به یک پیشرفت دهنده اینترنت را استارت کردم)

قسمت طاقت فرسا فعالیت استارت کردن وجود ندارد بلکه نصیب مشقت بار شغل این میباشد که شما کارتان را ادامه دهید، شما مستلزم این میباشید که در زمان یادگیری نظم داشته باشید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 19:25

P5.js یک قاب ورک بسیار حاذق میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که امکان های متعددی برای شما داراست، در‌این مقاله قصد داریم درباره ایجاد کرد بک گراند کاغذی در P5.js بیشتر حرف کنیم.


ما درین مقاله قصد داریم فعالیت کردن با P5.js را به آسانی با معرفی بعضا از مفاهیم API استارت کنیم، برای ایفا این فعالیت فقط کافی میباشد که یک مقدار تصادفی صحیح را تعیین کنیم. ما در‌این مقاله قصد داریم یک کاغذ کاغذی برای نگارگری ساخت کنیم، روی هم رفته تولید یک موقعیت کاغذی درین ورقه بسیار اساسی میباشد، ضمن این، این عمل به ما امداد می نماید تا بتوانیم از دنیای حقیقی وواقعی در دنیای دیجیتال پیروی کنیم. مقصود از سایر این محتوا این میباشد که افکت های صفحه حقیقی و واقعی را بر روی بک گراند ورقه خویش ساخت‌و‌ساز کنیم، روی هم رفته اینجانب دوست دارم این برگه ما به رنگ سپید، کرم و یا این که بژ باشد و دارنده یه خرده بافت باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 266 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:04

وقتی که اینجانب awk را کشف کردم متوجه شدم طراحی اپلیکیشن در مشهد که نقاط مشترک متعددی با گویش سی داراست، در آن مجال بخش اعظمی از شغل های اینجانب مشمول جابجایی فیلدهای اطلاعات و ساخت گزارشات بود. اینجانب متوجه شدم که می‌توانم ترازو متعددی از این فعالیت را با گاز با awk اعمال دهم و خلال این اکثری از شغل های دیگر که با خط دستور یونیکس اجرا می‌شد را نیز میشد با awk ایفا اعطا کرد که برای مثال آن‌ها می شود به نظم دهی، sed، کات کردن، متصل کردن، پیست کردن، Comm و .... اشاره نمود. اصولا این ابزار امکانی شبیه با رابط مدیر کننده دیتابیس برای فولدر های متنی که به طور ستونی بودند را ارائه داده بود، در واقع فیلدهای داده های ما نیز مشابه به همین دیتابیس بود. ولی اعتنا داشته باشید دقیقا با به عبارتی فرمت خلا، در بیشتر مواقع اطلاعات بایستی از یک رابط دیتابیس یا این که از چندین از فرمت های دودویی به باطن فرمت ستونی لود می شدند.

 


جستن سینتکس های مطلوب( قسمت دوم)
مدیر فن ها، عبارت های منظم و آرایه های associative تحت عنوان وضعیت طبیعی این ابزار به وسیله awk پناه می شدند( این در واقع یک پیپ لاین جابجایی داده بود) که‌این قضیه شغل مرا بسیار شل خیس کرده بود. هنگامی که اینجانب به فولدر های داده دودویی، داده ساختارهای بغرنج و عملکردهای قطعی نیاز داشتم گشوده هم به سراغ گویش نرم افزار نویسی سی می آمدم. البته هر چه بیشتر از awk به کار گیری میکردم امان از حرفه ها را در گویش نرم افزار نویسی سی ناامید کننده خیس می دانستم. با سپری شد فرصت اینجانب فقط مجال هایی که ناچار بودم از گویش سی به کارگیری می‌کردم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:50

در دنیای بازاریابی داخلی، ما اکثر وقت ها طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌گوییم محتوا پاد شاه میباشد، ولی در واقعیت، محتوای کیفیت عالی میباشد که سلطان میباشد. محتوای کیفیت بالا مدام‌ سبز و استوار میباشد؛ که‌این مسئله در طول فرصت خویش را علامت میدهد و سبب می گردد عموم بیشتر به سمت آن بازگردند (به نوعی مانند یک منبع به آن نگاه نمایند).

ساخت و ساز محتوا کیفیت خوب مرتبط، ظریف، جامع میباشد، و به سوال های و یا این که خطاها اشخاص جواب میدهد.  ولی آنچه که تحت عنوان ساخت و ساز محتوا کیفیت بالا به حساب آورده می شود ممکن میباشد آیتم اعتنا شما و مخاطبین (و گوگل) باشد؛ البته برخی آیین نامه های کلی وجود داراست که هر وب لاگ می بایست آن را دنبال نماید تا به سود رسد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 15:48

شما میتوانید NLog در ASP.NET را تنظیمات طراحی اپلیکیشن در مشهد فرمایید تا به طور اتوماتیک لاگ های شمارا بچرخاند. مثلا می‌توانید آن را تنظیمات نمائید تا لاگ ها را برای n روز انتها محافظت فرمایید و باقی لاگ ها را به طور خود کار حذف نمایید. این خصوصیت به شدت برای ساخت‌و‌ساز اثر گذار میباشد در غیر این شکل شما برای حذف این لاگ های دیرین بدون چاره میباشید که به طور دستی فعالیت فرمایید. قطعه کد تحت علامت می‌دهد که چه طور میتوانید چرخش خود کار NLog در ASP.NET را با به کار گیری از تنظیمات بر اساس پوشه طراحی نمائید.

 


xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"

auto Reload="true">

 


xsi:type="File"

fileName="${basedir}/logs/App.log"

layout="${longdate} ${message}"

archiveFileName="${basedir}/logs/archive.{#}.log"

archiveEvery="Day"

archive Numbering="Rolling"

maxArchiveFiles="7"

concurrentWrites="true"

keepFileOpen="true" />

 

 

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:03

لهجه نرم افزار نویسی پی اچ پی یکی کهن ترین رقبای جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد، ما در‌این مقاله به مقایسه در بین لهجه نرم افزار نویسی پی اچ پی و جاوا اسکریپت میپردازیم.


پیش از سخن درباره گویش اپلیکیشن نویسی پی اچ پی و node.js اذن دهید یک صحنه را از هالیوود برای شما نوسازی کنیم، مبارزه میان دو دوست کهن به هرکدام به مسیر متفاوتی رفتند. او‌لین اختلاف در میان آن‌ها از هنگامی استارت شد که یک کدام از آنها عشق و علاقه مند به چیزی شد که مدام در مشت دیگری بود. در ورژن مرتبط با لهجه های اپ نویسی از این فیلم می شود به node.js اشاره نمود که دوستان خویش یعنی لهجه های نرم افزار نویسی پی اچ پی و جاوا اسکریپت را به یک رقابت دعوت کرد. این دو لهجه نرم افزار نویسی برای برهه زمانی ها بر دنیای اینترنت حکمرانی می کردند ولی در حال حاضر ذهنیت توسعه و گسترش دهندگان را به واحد سنجش متعددی زیر اثر قرار داده اند.

پیشگفتار ای درباره این مورد
در پیشین همیاری کردن بسیار شل بود، جاوا اسکریپت جزئیات خرد را بر روی مرورگر رئیس میکرد و لهجه اپ نویسی پی اچ پی کلیه قسمت های مرتبط با سرور را رئیس می‌کرد که به عنوان مثال آن‌ها می شود به پورت 80 و MySQL اشاره نمود. این همیاری بسیار عالی بود و بخش اعظمی از اشخاص و شرکت های در دنیای اینترنت از آن جانبداری می کردند، دربین  وردپرس، دروپال و فیسبوک اشخاص به رنج می توانستند از اینترنت استعمال نمایند فارغ از آن که از گویش نرم افزار نویسی پی اچ پی استعمال نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 132 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 13:17

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار های real-time( مانند تشخیص فیس) در اینترنت محصور گردیده بودند. کادر ورک Tracking.js توان بصیرت ماشین را به اینترنت آورده میباشد.

با ارتقاء توان موتورهای جاوا اسکریپت وقتی که نرم افزار های real-time در اکنون ایفا بر روی مرورگر میباشند می‌توانند حاصل فوق العاده ای را بدهند.


تشخیص صورت real-time
آیا شما میخواهید که بعضی از کاربردهای حقیقی وواقعی قاب ورک tracking.js را ملاحظه کنید؟ تشخیص صورت قادر است مثالی فوق العاده برای شما باشد.

طراحی قاب ورک توانمند tracking.js بر اساس الگوریتم Viola-Jones میباشد که یک کدام از الگوریتم هایی میباشد که به معیار بسیار زیاد در مسائل مرتبط با تشخیص رخ به عمل می رود. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید این الگوریتم در OpenCV نیز آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد و به شما اذن می‌دهد تا شی ها مختلفی را ردیابی نمائید که‌این شغل از روش عوض کردن داده های آموزشی اجرا می‌شود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 13:22